Catatan

Tunjukkan catatan dari April, 2017

Amalan Pemakanan Sihat yang amat diperlukan Ibu-Ibu Mengandung

Imej
Assalamualaikum dan salam sejahtera kak omei ucapkan. Semoga kehidupan korang baik-baik hendaknya. Lama juga ye, kak omei menyepikan diri. Almaklum la kehidupan hari ini berbeza dengan semalam. Pelbagai cabaran perlu dilalui. Si kakak baru je lega demam. Lega sikit hati kak omei.

Kesian tengok anak tak sihat ni. Mujur lah cepat recovernya. Alhamdulillah...

Kali ni, kak omei nak kongsikan info untuk ibu-ibu yang preggy. Info tentang apa tu???

Tentulah info mengenai pemakanan sihat untuk ibu mengandung ni. Ha... Amacam best tak???

Sebelum tu, meh tengok video yang kak omei nak kongsikan dengan korang ni! Tengok tau!!
Anemia Ibu Hamil ni Dah Warded Pun Degil - Nasib Kakak Garang from iReach HD on Vimeo.


Macam mana video tadi tu? Ada beri ilmu tak? Kak omei pernah lalui pengalaman mengandung sebanyak dua kali. Kedua-duanya sangat berbeza. Mengandung anak sulung, kak omei cuma ambil rutin vitamin yang doktor bagi tu jer. Tu pun kekadang skip jugak. Hehehehe....

Tetapi, masa mengandung ana…