Kenduri kesyukuran di rumah mertua serta jemputan yang ramai


Kemas rumah

Assalamualaikum. Semoga sihat sejahtera hendaknya. Apa aktiviti korang time cuti-cuti nih?? Saya takde aktiviti sangat,cuma ada kenduri kecil-kecil di rumah mertua saya.

Pagi-pagi lagi saya dah bangun untuk mengemas rumah. Almaklum la, kalau nak balik pun lewat malam. Jadinya, masa yang ada tu dapat jugak la saya gunakan untuk mengemas apa yang patut.



Mekap time


Lepas je siap mengemas, saya mandikan anak-anak dan siapkan mereka. Lepas tu, saya pula siapkan mekap. Bukan mudah, namun saya cuba juga. Alhamdulillah, saya sudah semakin mahir. Seronok pula bila lihat wajah di cermin. Comei jer..



Kenduri

Sekali dengan anak-anak interfrem sekali. Biasa la, bila ibu dia pegang kamera, anak-anak pun meroket ke sisi. Yang kecik tu pun bukan main lagi...

Seronok sangat bila dapat lihat wajah-wajah ceria mereka. Banyak ragam dan keleteh yang perlu dipenuhi.

Ok lah, dah nak kena pergi ni... Nanti lewat pulak.. Assalamualaikum...



Posted via Blogaway


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara merawat penyakit GERD dengan kaedah semulajadi

Sakit telinga - Mari kita kenali punca dan rawatan yang sesuai

Tanda-tanda sakit jantung serta senaman yang dapat mengurangkan gejalanya.