Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober, 2016

Kisah kawan kakak yang mencari suplement untuk menambah susu badan semasa dalam pantang

Imej
Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan. Semoga sihat dan ceria disamping keluarga tercinta. Dah lama jari jemari tidak menari nari di atas papan kekunci. Rindu yang amat pula. Hehehehe.......

Bila dah mula rindu tu, mula la nak buat macam-macam kan... Ok, memula sekali saya nak kongsi video ni dengan anda semua. Video mengenai cara untuk tambah susu badan dalam pantang.   Semoga dapat membantu mereka yang memerlukan di luar sana. Mari kita saksikan ye....


Cara Tambah Susu Badan Supaya Tak PANIK Anak Menangis Kelaparan from iReach HD on Vimeo.

Di kesempatan yang ada ini, suka saya ingin berkongsi dengan anda pembaca sekalian dengan cerita saya. Cerita saya ini tidak lah segah cerita orang-orang besar. Tapi sangat bernilai buat saya. Ceritanya begini. Ada suatu hari tu, tetiba jer kawan muka buku saya mesengger kat saya. Kawan muka buku ni jarang mesengger saya. Lagipun kami cuma kenal di suatu kelas solekan jer pun... Opppssss.... Saya sertakan sekali screenshot kawan muka bu…

Raja Segala Tumbuhan - Pengenalan Kepada Tumbuhan Herba

Imej
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Diharap anda semua gembira dan ceria walaupun dimana anda berada. Hari ini, ligat pula jari-jemari menari-nari di atas papan kekunci telefon. Heheheehehe.... Mudah dan ringkas. Senang dicapai.


Hari ini saya nak cerita mengenai tumbuhan. Cerita apa pulak ni???? Tentang tumbuhan??? Lari pulak daripada bidang kan??? Tak sesuai kottt!!!! Tumbuhan yang saya nak cerita ni adalah tumbuhan herba. Sehinggakan digelar "Raja segala tumbuhan".

 Wow!!!! Meh saya kongsikan anda dengan video ini...






Tumbuhan apa tu??? Anda mesti tertanya-tanya bukan?????




Tumbuhan yang saya maksudkan adalah Alfalfa. Alfalfa ni banyak tau kegunaan dia. Kaya pula dengan vitamin A, C, E dan K. Bukan itu sahaja, Alfalfa juga mengandungi mineral seperti Kalsium, Potassium, fosforus dan juga zat besi lagi tau. Memang berkhasiat dan bermanfaat kan???? TumbuhanAlfalfa ni sangat kaya dengan pelbagai nutrisi. Kalau anda nak tahu, Alfalfa ni telah digunakan oleh manusia sejak lebih…