Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2016

7 KAEDAH yang menggunakan bahan semulajadi bagi mendapatkan BIBIR yang seksi.

Imej
Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada anda semua. Di harap anda semua diberi kesihatan dan kekuatan di dalam mengharungi cuaca yang tidak menentu sekarang ini. Ye la kan, cuaca panas kot... Nak keluar beli barang pun fikir 10 kali tau. Jadi, kalau tak de urusan penting tu, lebih baik duduk di rumah je. Lebihkan pengambilan air kosong jugak.

Hari ini saya nak mulakan tulisan saya dengan perkara-perkara yang mudah-mudah dahulu. Iye la kan, dah lama juga la jari-jemari saya tidak menari-nari di atas keyboard ni. Hehehehh.....

Sebelum tu, meh la tengok dulu video ni. Mungkin anda akan tahu artikel saya nanti.




Mesti ramai yang suka kan bila bibir kita jadi seksi. Tambah pulak pakai pewarna bibir warna merah jambu, fuhhhh...... tak terkata apa. Saya suka sangat dengan bibir pelakon Kilafairy. Rasa macam nak tranform je terus.... Hahahahahah.... (ingat macam transformers la tu)




Seperti mana yang kita semua tahu, bibir yang merah, lembut dan lembap mengundang ramai perhatia…