Masalah gatal yang dapat diatasi dengan menggunakan bahan semulajadi

Disember 22, 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera kak omei ucapkan untuk pembaca sekalian. Semoga pada hari ini kalian semua sihat-sihat belaka dan ceria selalu hendaknya. Lama jugak kan kak omei tak update di sini. Memang sibuk sikit la dengan urusan rumah, kerja dan bisnes.
Hari ini kak omei nak kongsikan dengan anda semua mengenai satu krim nih. Krim ni krim pelbagai guna tau. Banyak membantu di dalam pelbagai jenis masalah gatal. Tapi krim nih bukan untuk masalah gatal je tau. Banyak tau kegunaan krim pelbagai guna nih. Sebelum kak omei masuk ke kelebihan krim nih, meh sini kak omei ceritakan dahulu apa kandungan krim pelbagai guna ni.

Korang tahu ke krim apa yang kak omei maksudkan????

Krim pelbagai guna ni nama dia Herbal Blend. Menggunakan herba-herba semulajadi tau. Tanpa paraben lagi. Antara kandungan Herbal Blend nih adalah :

1. Sage Leaf

Membantu merawat masalah dan jangkitan kulit atau gigitan serangga.

2. Horse Chestnut

Membantu merawat alergi pada kulit seperti masalah eczema.

3. Yarrow

Membantu menyembuhkan luka, selsema dan juga demam.

4. Rosemary Leaf

Merupakan musuh bagi serangga, nyamuk, lalat, ulat dan kumbang.



 



Itulah kandungan Herbal Blend ni. Semulajadi kan?? Sebab tu la krim Herbal Blend ni sesuai untuk semua golongan. Puteri kedua kak omei pun sangat sukakannya. Kalau dia gatal-gatal ke, pantas je tangan dia tunjuk ke arah tempat simpan Herbal Blend ni. Dah alang-alang tuh, bacalah kisah ni yer.

Sekarang nih kak omei ceritakan kelebihan krim Herbal Blend ni. Di antaranya adalah :

a) Membantu melembutkan kulit kasar.
b) Membantu merawat tumit pecah.
c) Membantu menyelesaikan masalah kulit gatal seperti eczema.
d) Membantu menghilangkan parut termasuk parut campak dan chicken pox.
e) Membantu menghilangkan ruam pada bayi.
f) Membantu meredakan gatal-gatal akibat nyamuk atau serangga.
g) Boleh juga digunakan sebagai losyen untuk kegunaan harian.
h) Membantu mengurangkan suhu badan apabila demam.

Itu baru sebahagian jer kelebihan Herbal Blend ni tau. Banyak jugak kegunaan Herbal Blend ni. Kalau korang nak tahu, krim Herbal Blend ni memang laku keras tau. Cepat jer habis. Memang kena rebut cepat-cepat la. Kalau tak nangeess kot




 


 Krim Herbal Blend nih jugak :

- Dingin pada kulit.
- Diekstrak daripada herba semulajadi.
- Krim yang tidak berminyak.
- Krim yang mudah meresap.
- Mempunyai aroma yang menenangkan.
- Mudah untuk dibawa ke mana-mana.
- Mudah pula untuk digunakan.
- Sesuai untuk semua golongan.
- Dijamin halal.
- Tanpa steroid.






Dikesempatan ini, kak omei nak kongsikan dengan korang cerita nih. Ni cerita betul tau, kak omei sendiri yang merasainya. Lihat di sini


 Haaaa... Best ke tak best??? Mesti la best kan???? Kalau korang nak cuba atau ada maklumat lain yang korang nak tahu,




wasap je kat nombor di bawah ni ye...

016-5003075
016-5003075

Sampai disini dahulu kak omei kongsikan dengan korang. Ada masa kak omei kongsikan lagi tau....

#banjirshaklee #tsunamishaklee #surirumahbergaji #liveamazing #landmarkstudy

#trustsid #kedahperlis #multivitaminplusmultimineral

You Might Also Like

0 ulasan