Pencuci wajah yang memang superb best sangat dan terbaik

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bertemu kembali kita pada kali ini dengan info yang baru. Kali ini saya nak ceritakan kepada anda mengenai pencuci wajah. Siapa di sini suka mencuci wajah dengan pencuci berjenama????

Ada ke yang hendak menjawab???? Rasanya ada la beberapa kerat kan?? Iye la, bukan semua orang mampu untuk memilikinya. Apa-apa pun pastikan kandungannya mengandungi bahan yang betul-betul semulajadi. Barulah dapat kesan yang menyeluruh.

Ok la, saya nak cerita pada anda tentang satu pencuci wajah ni. Memang best tau. Saya memang dah gunakan 2 bulan yang lalu. heheheheh..... Nak tahu tak pencuci wajah apa????


Taadaaa.....


Sebelum tu, saya nak bagitahu dulu tip atau panduan dalam membersihkan wajah. Anda boleh rujuk di sini  Tip dan Panduan membersihkan wajah

Sebab apa saya sangat suka dengan pencuci muka ni? Jom kita lihat apa kandungan pencuci muka ni. Antara kandungan Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser :



1- Rumpai laut

     a) Menanggalkan kotoran pada wajah.

     b) Mengelupaskan sel-sel mati pada kulit wajah.

     c) Dapat menegangkan kulit wajah.


2- Alga Hijau

      a) Dapat memberi kelembapan pada kulit wajah.

      b) Membersih secara mendalam hingga ke liang-liang kulit bagi menghapuskan toksin.


3- Strawberi Begonia

      a) Mencerahkan kulit wajah.

      b) Mengimbangkan pigmen yang terdapat pada wajah.


Semua bahan kandungan yang digunakan adalah selamat dan semulajadi. Memang tidak akan membuatkan wajah kita terdedah kepada bahaya. Ditambah lagi dengan cuaca sekarang yang panas, memang betul-betul panas, bebasnya radikal bebas di udara dan pelbagai lagi pencemaran yang berada di sekeliling kita.

Nak tahu bagaimana ianya bertindak????



Nak tahu tak manfaat pencuci muka Nutriwhite Deep Forming Clenser ni? Sudah semestinya tidak sama seperti pencuci muka yang berada di pasaran. Lain pembuatannya lain lah prosesnya. Antaranya adalah :




Haaa... best kan? Saya memang suka sangat la dengan pencuci wajah Nutriwhite Deep Foaming Cleanser. Picit sikit je kat tangan. Tak perlu guna banyak-banyak pun. Sebab tu lah tahan lama. Saya yang guna foundation pun, mudah je tanggal. Tak perlu guna tisu basah bagai.

Untuk pengetahuan semua, Shaklee ada keluarkan dua jenis set tau. Satu Set Nutriwhite dan satu lagi set Infuselle. Ada perbezaan antara kedua-dua set ni ye. Inilah perbezaannya :




Faham dah kan?? Nak tengok gambar? Ok saya masukkan gambar ye, mudah la nak tengok dulu kan.






Tapi saya bukan nak cerita pasal set dia ka, pasal Infuselle ka. Saya cuma nak citer tentang pencuci muka sahaja ye... Meh saya kongsikan testimoni pengguna pencuci wajah Nutriwhite Deep Foaming Cleanser ni. Jangan terpegun tau kalau percaya!! Hihihihihi....






Haaa... Best kan... Nak cuba tak??? Cepat-cepat sms saya di 016-5003075. Rugi tau tak cuba. Saya dah pun memilikinya. Anda????








Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara merawat penyakit GERD dengan kaedah semulajadi

Sakit telinga - Mari kita kenali punca dan rawatan yang sesuai

Tanda-tanda sakit jantung serta senaman yang dapat mengurangkan gejalanya.