Manfaat Makanan Tambahan kepada anak-anak yang mempunyai masalah

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan . Semoga hari ini membawa kegembiraan kepada anda semua. Petang-petang macam ni apa senarai menu untuk berbuka nanti??? Hehehehe..... Jangan terlebih ye, tak elok tau....

Hari ini saya nak ceritakan mengenai Meal shakes. Apa tu ye???? Meh sini saya nak info kepada anda. Meal Shakes adalah pemakanan yang lengkap dengan 24 jenis vitamin dan mineral. Haa... tengok tu, banyak kan??? Dah tu pulak mengandungi serat larut yang berupaya untuk menyingkirkan lemak yang berlebihan daripada kolon dan perut. Selain itu,



Tu dia kan??? Memang banyak vitamin yang sangat diperlukan oleh badan kita. Tambahan pula kepada anak-anak yang suka memilih makanan. Badan mereka tidak kuat untuk melawan pelbagai jenis serangan bakteria dan virus.


Selain itu, Meal shakes juga



Anak saya adalah penggemar Meal Shakes ni. Dulu anak saya cukup susah nak makan nasi. Memilih pulak tu. Saya dah habis idea dah. Tambahan pula anak saya kerap demam. Bila dah demam, batuk dengan selsema pun join la... Huhuhuhu.... Ditambah dengan masalah sembelit lagi... Aduhhh...
Boleh rujuk di Testimoni sendiri (nombor telefon tu dah tak guna tau)

TETAPI.......

Meal shakes ni bukan untuk anak-anak je tau... Semua pun boleh ambil Meal Shakes ni.



Haaa... best kan??? Sudah la sedap, memang menyelerakan lah...  Sesuai untuk waktu sahur nanti. Dapat tambahkan tenaga tau. Selain itu, anda boleh rujuk gambar dibawah. Anak saya memang berselera la makan. 5 kali tambah nasi tau. Heheheheh,....










Image result for MEAL SHAKES SHAKLEE
Meh, saya belanja testimoni pengguna Meal Shakes.Boleh lah nanti kita sama-sama dapat manfaat.







Best kan bila baca testimoni yang sangat-sangat memberi kebaikan kepada semua orang. Haa... Apa lagi, meh lekas sms 016-5003075. Saya sentiasa menantikan kedatangan anda.

Sampai di sini dahulu, nanti saya update lagi ye...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara merawat penyakit GERD dengan kaedah semulajadi

Sakit telinga - Mari kita kenali punca dan rawatan yang sesuai

Tanda-tanda sakit jantung serta senaman yang dapat mengurangkan gejalanya.